Bratara de cupru cu Floarea Vietii

Bratara de cupru cu floarea vietii este gravata inegral manual. Pentru comenzi bratari de cupru imi puteti scrie pe e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com
Bratara de cupru cu Floarea Vietii - tel: 0759.165.234

 

Bratara de cupru cu Floarea Vietii este gravata manual dupa desene si schite personale.
Pe bratara de cupru pot sa gravez si alte simboluri energetice alese de dumenavoastra sa apara pe bratara de cupru.
Inainte de a comanda o bratara din cupru am nevoie sa va masurati incheietura mainii si sa-mi dati masura exacta in centimetri intrucat eu creez bratari de cupru pentru fiecare persoana in parte.
Aici pe site : https://hadarugart.weebly.com/ vedeti un mic portofoliu de bratari din cupru si alte lucrari handmade din cupru lucrate de mine de-a lugul timpului.
Pentru comenzi bratari de cupru imi puteti scrie pe e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bratari de cupru

Bratari din cupru